Kampioenen……………….!!!

Wat een geweldige afsluiting van het seizoen voor onze toppers van SV Real Lunet JG1!

Vandaag speelden onze kanjers de allerlaatste wedstrijd van het seizoen tegen Rood-Wit Veldhoven. Het werd een spannende en fanatieke wedstrijd waarin Real eerst op een 2-1 achterstand kwam. Maar onze spelers gaven niet op! Na een beslissende penalty kantelde de wedstrijd volledig en liet Real zien wat echte kampioenen zijn. Met fantastisch samenspel en enorm veel inzet wonnen zij uiteindelijk overtuigend met maar liefst 5-2! Met deze prachtige overwinning werd nogmaals bevestigd dat SV Real Lunet JG1 dé kampioen van dit seizoen is geworden. En dat moest natuurlijk groots gevierd worden! Er was champagne, er waren trofeeën voor alle spelers en trainers en vooral heel veel blije gezichten.

Na de wedstrijd ging het feest verder in de kantine van Real Lunet, waar iedereen samenkwam voor een geweldige kampioensviering. De spelers kregen een echte huldiging met een grote beker, confetti en allerlei lekkere hapjes en drankjes. Onze kanjers hebben iets heel bijzonders bereikt: zij zijn dit jaar het enige team binnen de vereniging dat kampioen is geworden! Daar mag iedereen ontzettend trots op zijn. Wat een topprestatie van spelers, trainers en alle supporters!

Scroll naar boven