Marino keert terug bij Real Lunet: “de club blijft voor mij speciaal!”

SV Real Lunet is blij om te kunnen delen dat ook Marino Haumahu terugkeert naar de club.

Na een eerste positieve kennismaking met Yoni en Paulo kiest de ervaren speler opnieuw voor de club waar familie, identiteit en voetbal samenkomen. 💬“Dat maakt het spelen hier extra bijzonder. Daarbij zijn mijn pa, mijn ooms en mijn neven mij al voorgegaan bij de club, dus dat geeft voor mij nog extra waarde”.

Met zijn rust, ervaring en betrokkenheid wil Marino een belangrijke rol spelen binnen de nieuwe selectie van Real Lunet. 💬“Buiten het veld vind ik het belangrijk dat het gewoon gezellig is, onderling een leuke sfeer heerst en iedereen zich op zijn plek voelt.”

Zijn motivatie haalt Marino vooral uit het plezier in het voetballen en het samenspelen met jongens die hij al al heel lang kent. Met de terugkeer van Marino haalt Real Lunet niet alleen ervaring binnen, maar ook iemand die de identiteit en cultuur van de club begrijpt. Een speler met hart voor de club, die op én buiten het veld van waarde wil zijn voor de groep.🔥

Welkom terug, Marino!🔵⚪️

Scroll naar boven