Onze Special teams denderen nog even door!

Wat een topprestatie van Team Real Lunet JG1! Vandaag deden onze spelers van JG1 mee aan het Super G-voetbaltoernooi bij OJC Rosmalen. Ondanks de lange, warme dag en het uitvallen van enkele spelers, heeft het team ontzettend hard gestreden en vooral veel plezier gehad. Met veel inzet, doorzettingsvermogen en teamspirit hebben onze kanjers in de categorie kinderen een prachtige 3e plaats behaald! Alsof dat nog niet genoeg was, wist Mikail tijdens de penaltywedstrijd ook nog een geweldige 2e plaats te behalen! Een fantastische prestatie waar we ontzettend trots op zijn.

We kijken terug op een super leuke dag die uitstekend was georganiseerd. Bedankt aan de organisatie, vrijwilligers, supporters en natuurlijk onze geweldige spelers voor deze mooie ervaring!

Onze Specials Senior kwamen deze week zelfs 2x in actie!

Afgelopen donderdag heeft het S- team van SV Real Lunet bij het Reinier van Arkel toernooi de 3e plaats behaald. Dit jaarlijks toernooi kent deelnemers uit alle geledingen van Reinier van Arkel, bestaande uit teams van stafmedewerkers, technische dienst en ondersteunende diensten zoals beveiliging, begeleiders en cliënten. Dit jaar is er hard voor geknokt en het resultaat mag er zijn!

En als kers op de taart hebben zij vandaag (wederom) de 1e plaats behaald in het Super G district toernooi, dat bij OJC Rosmalen werd gespeeld. Dat betekent dat de toppers van SV Real Lunet vandaag gewoon 3x in de prijzen is gevallen!

Wij zijn trots op jullie!

Scroll naar boven