Op zaterda
g 9 mei hebben de kanjers van Real Lunet JG1 weer een mooie thuiswedstrijd gewonnen tegen GSBW JG1. Het zonnetje scheen heerlijk en het was een sportieve wedstrijd.
De wedstrijd begon spannend. Beide teams deden goed hun best. Na ongeveer een kwartier maakte Real Lunet het eerste doelpunt. GSBW JG1 had een hele goede keeper, die veel mooie kansen van Real wist tegen te houden. Toch bleven onze kanjers goed samenspelen en hard werken. Uiteindelijk won Real Lunet JG1 de wedstrijd met 5-1.
Onze toppers spelen op 16 mei de laatste en beslissende wedstrijd. En dan worden ze dit seizoen kampioen!! Veel succes kanjers!



