Terug op het veld, terug met een doel

Na een jaar zonder voetbal maakt Jean-Claude van Aanholt (26) zijn rentree op het veld. De ervaren verdediger kiest voor SV Real Lunet en kijkt vooral uit naar één ding: weer genieten van het spelletje. De keuze voor Real Lunet kwam voor Jean-Claude voort uit een goed gevoel. Na gesprekken met de trainer was de beslissing snel gemaakt. 💬“Hij kwam met een duidelijk verhaal en dat gaf mij vertrouwen,” vertelt hij. “Dat sprak mij aan.”

Jean-Claude omschrijft zichzelf als een verdediger die op meerdere posities achterin uit de voeten kan. Een speler die graag duels aangaat en altijd in dienst van het team speelt. Na een jaar zonder wedstrijden is zijn motivatie groot om weer ritme op te bouwen en belangrijk te zijn binnen de ploeg. 💬“Na een jaartje thuis zitten wil ik gewoon weer lekker ballen en plezier hebben,” zegt hij eerlijk. “Daar kijk ik het meeste naar uit.”

Binnen de selectie ziet Jean-Claude direct bekende gezichten terug, iets wat de stap makkelijker maakt. Toch draait het voor hem vooral om het collectief. 💬“Ik vind het belangrijk dat je echt een team bent dat voor elkaar vecht. Samen hard werken, maar ook veel lachen en plezier maken met elkaar.” Met zijn ervaring, mentaliteit en frisse motivatie haalt SV Real Lunet een speler binnen die hongerig is om weer minuten te maken en alles te geven voor het team.

We heten je van harte welkom binnen SV Real Lunet, Jean-Claude!🔵⚪️

Scroll naar boven